Poslední ohlédnutí

Drazí přátelé,
přeji Vám do nového roku jen to nejlepší.
Ať se Vám plní sny, jste šťastní a naplno si užíváte života!



Chtěla bych se naposledy ohlédnout za rokem 2018. Když člověk prochází fotky na Instagramu a pročítá články napsané v loňském roce, připadá mi to, jako by to nebyl ani rok, ale spíš týden. Možná měsíc.
Ovšem nyní je čas zhodnotit, jaký ten rok vlastně byl.
Přátelé.
Jako první bych chtěla zmínit, že jsem poznala plno nových lidí, a navázala mnoho nových přátelství, o kterých se odvažuji říct, že budou do konce života.
Je perfektní mít plno kamarádů, ale je jen málo pravých přátel, o kterých víte, že je nikdy neztratíte. Takové lidi se mi letos podařilo potkat. A je to pocit k nezaplacení.
Zážitky.
To je něco, co vám nikdo nemůže vzít a já mám za poslední rok hned 4, které stojí za to aby nebyly opomenuty.
Po deseti letech jsem si stoupla na lyže. O to, že jsem deset let nelyžovala ani nejde, za to bych se měla spíš stydět, ale ten týden byl nepopsatelný. Jak jsem již psala v lednu, bylo to něco úžasného.
Letní kurz v přírodě. Opět školní záležitost. Musím se tady k něčemu opět přiznat. Nikdy jsem nebyla na táboře. Ať se jedná o jakýkoliv tábor, já se takové akce nikdy nezúčastnila. A přesně k tomuto bych letní kurz přirovnala. Jen bych to nazvala jako tábor pro dospělé. Jednoduše úžasné. Za jeden týden jsem si asi nahradila to, co jsem v dětství promeškala.
Prázdniny jako každý rok přinesly hody. V mém plánu je vám napsat něco víc o hodech protože zde nemám jen čtenáře, kteří o nich všechno ví. Ale protože je to pro mne srdcová záležitost, nikdy to nebude chybět mezi těmi nejlepšími zážitky z celého roku.
A jako poslední zásadní zážitek je můj první let a výlet na Mallorcu. Úžasné, perfektní, skvělé, boží, já ani nevím jakými slovy bych to měla popsat. Myslím, že to opravdu stálo za to.
Změny.
Rok 2018 pro mne byl plný změn. Několikrát jsem změnila místo svého bydliště, změnila jsem školu, změnila jsem sama sebe, změnila jsem mnoho věcí.

Ale teď přichází otázka, co přinese následující rok?
Asi po minutě, co začal nový rok, jsem prohlásila, že letošní rok bude krásný, ale neskutečně těžký. Konec roku pro mne byl jedním z nejtěžších období z celého roku.
Nevím, jestli jsem usuzovala na základě právě této skutečnosti, ale sama jsem zvědavá, co nám ten nový rok vlastně přinese.

Komentáře

Oblíbené příspěvky