Kde žijeme? A jak žijeme?

Současná společnost?

V jaké společnosti vlastně žijeme?

Zásadní věc, uvědomit si, že tuto společnost tvoříme my sami.
Sice tuto společnost utváříme, ale ne vždy jsme s ní spokojeni, proč?

Pořád si na něco stěžujeme nebo by šlo dělat vše jinak, tak to pojďme změnit. Než to půjdeme měnit, ještě si o tom řekněme pár slov.

Proč jsme vlastně nespokojení a nežijeme tak, abychom spokojení byli? Proč nežijeme tak, abychom mohli říct, ano dnešní den jsem si udělal takový, abych mohl večer říct, jsem s dnešním dnem spokojený?

Určitě mi budete oponovat, že takové dny máte. Na to nemůžu říct nic, ale teď se zeptám jinak. Jak často máte den, se kterým jste naprosto spokojeni a nechcete zpětně nic měnit?
Právě jsem vám asi šlápla na kuří oko protože mi chcete říct, že každý den takový být nemůže, protože si ho nemůžu naplánovat tak, aby byl ideální a bla bla blaaa...

Ale jde!

Pojďme žít jinak. Spokojeně!

Každý den máme tisíce důvodů se usmát, pochválit se, říct si, co jsme ten den zvládli. Ale je nutné dívat se na věc pozitivně. A to je základ všeho. Neříkám, že máte nasazovat růžové brýle a vše kolem sebe vidět jen ideálně. To sama chápu, že nejde. Ale pojďme si nestěžovat, nebýt naštvaní, nerozčilovat se kvůli každé maličkosti.

Ne všechno může být sice ideální, ale je jen na nás, jak se na věc podíváme.

Žijme tak, abychom si mohli každý den říct, že den, co je za námi byl krásný.

I když vás naštve šéf v práci, neuděláte zkoušku ve škole. Spadne z toho svět? Ano, je to nepříjemné, ale asi to tak mělo prostě být. Náhoda neexistuje, to si pamatujte.

Možná si při čtení článku říkáte, že bych se měla nejdříve zamyslet nad sebou, a začít tak žít sama, že? Ano, pokud mě dobře znáte, tak vaše smýšlení naprosto chápu.

Chvilka upřímnosti: tento článek píšu zcela rozčarovaná, po zkoušce kterou jsem nejspíš neudělala. Přišla jsem domů zcela naštvaná a ne, opravdu to není třeba. Uvědomila jsem si to sama.

A takhle se žít opravdu nedá.

Nějak bylo, nějak bude. Ano, bude, ale bude jen a jen líp. Proč? Protože chci aby bylo líp. Už se nechci plácat v tom, co jsem mohla udělat jinak a proč mohl být dnešní den lepší. Není důležité hledat co by kdyby, ale co bylo! A hlavně co bylo to pěkné!


Komentáře

Oblíbené příspěvky