Moře zážitků

Já věřím, že poletím, přesně tak začínal jeden článek na začátku letošního roku, který jste si mohli přečíst.
Nevěděla jsem tehdy kdy, kam nebo s kým bych letěla, ale věděla jsem, že to velké "poprvé" bude letos.
Splnilo se.
Je to sice už dva měsíce, ale za tu dobu se stalo tolik věcí, že psát o banalitě, jako je můj první let bylo naprosto vedlejší.
Tak abych vám teda řekla, jak to všechno bylo.
Někdy v půlce prázdnin přišla ségra s nápadem, že našla levné letenky na Mallorcu, tak jestli nechci letět taky. První spontánní "jasně" samozřejmě proběhlo. Jenže červík jménem Mallorca mi pořád nahlodával hlavu. Deset let jsem nebyla u moře, nikdy jsem neletěla letadlem, tohle je výzva, která se neodmítá.
Přesně tak, neodmítá, takže ze spontánního jasně se stalo: 27. 9. 2018 odlétáme z Vídně. OK.
V prvním momentu to byl mírný šok, nicméně naplňovalo mě pořád takové to lechtání v břiše, když se na něco těšíte.
Nuže blížil se den odletu. O nervíčky a stresíky nebylo nouze. Nejdřív jak se sbalit a končilo to otázkou, kde mám plavky i když léto teprve skončilo. Sbaleno, nachystáno a stačí se nalodit.
Odlet v půl šesté ráno z Vídně, takže ve dvě v noci odjezd. Od deseti do dvou v noci jsem v posteli jen ležela a koukala do stropu. Zřejmě se mnou mávala cestovní horečka. Ale vlastně perfektní horečka.
Proces na letišti proběhl zcela klidně. Myslím, že nejúsměvnější situace nastala, když jsem před kontrolou měla sundat pásek z kalhot. Řekla jsem tam tehdy, že pokud ho sundám, spadnou mi kalhoty. Kalhoty zůstaly na svém místě. Naštěstí!
Perfektní místo pro první let je u okna! Doporučuji. Usadili jsme se do letadla a já se nemohla dočkat až konečně vzlétneme.
Na ten pocit, když se letadlo rozjede plnou rychlostí nemám slova.
Bylo to perfektní s velkým P. Úžasný zážitek
Na Mallorcu jsou to asi dvě hodiny letu. Asi po hodině, když začalo svítat jsem řekla, že budu lítat asi častěji a že už se těším na další let. Odpověď, že další let mě čeká za čtyři dny mě jaksi neuspokojila.
Jednoduše řečeno, ten první a zároveň i druhý let byl skvělý a nepopsatelný.
Abych se zmínila i o Mallorce jako takové. Přátelé, plavat po deseti letech v moři je opravdu neskutečně úžasné.
Výlet byl plný mých poprvé. Ochutnala jsem hromadu nových jídel počínaje mušlemi a konče chobotnicí. Zažila jsem poprvé ubytování typu all inclusive. Poprvé jsem se zkusila projet na šlapadlech. Je toho prostě mnoho a mnoho a do jednoho článku to shrnout je v podstatě nemožné.
Takže kdy letíme zase?

A aby jste si ho aspoň trošku užili se mnou, zde pár fotek z výletu.













Komentáře

Oblíbené příspěvky