Změna je život. Je život změna?

Změny. K čemu?
Občas se nám v životě přihodí změny, které chceme, čekáme nebo o ně usilujeme.
Jsou však i změny, které nechceme, jsou pro nás absolutně nečekané nebo nechtěné. S většinou těchto událostí se dá něco dělat. Dost často se tyto "změny" mění těžce, ale když se chce, všechno jde.
Pak je však třetí typ změn, a to jsou ty, které když nastanou, nedokážeme si s nimi poradit a čekáme, jak to s nimi dopadne.
A přesně toto jsou důvody absencí článků za poslední měsíc. Není třeba se vymlouvat na čas, či cokoliv jiného. Prostě to nějak nešlo.
Čekáte, že zbytek článku bude jen o tom jaké ty změny nastaly a co se vlastně přihodilo? Počkejte si na knížku. Jediné, co vám sdělím je, že jsem začala číst další díl z "knihy osamostatnění se". O tom prvním je psáno zde. Jednoduše, jsem opět odstěhovaná v Brně.
Proč?
Spontánní změna.
Změny, které mění život.
Asi tak bych uplynulé dny a vlastně i týdny popsala. Pořád mluvím jen o změnách v životě, ale kde se berou? Uvědomuji si, že zásadní na těch změnách jsou lidé.
Mění se lidé, mění se všechno.
Nevím vlastně, jestli jsem se změnila tak moc já nebo jen lidi kolem mě. Nedokážu si odpovědět, ať nad tím přemýšlím sebevíc.
Tak jak to tedy je?

Komentáře

  1. V životě jsem nic trapnějšího nečetl. Být tebou, tak radši už nic nepíšu, protože čím dýl píšeš, tím větší je to hovno. Lituji toho, že bydlím v Brně a máme tu někoho takového je to ostuda !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to Ti doporučím asi jednu jedinou věc. Přestěhuj se, ať nemusíš svého bydliště litovat. :) Takových lidí je mi totiž taky líto :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky