O životě a o lidech

Po krátké pauze dnes budu psát tak trošku filozoficky. Je to jediné slovo, které mě napadá při myšlenkách na to, čem bych vám všem chtěla dnes psát.
Ta nejzásadnější informace tohoto článku:
Žijme dneškem a aktuálním okamžikem.
Přestaňme se ohlížet na to, co bylo nebo by mohlo být. Podívejme se na to, co je teď a nepřemýšlejme nad tím, "co by, kdyby".
Dívejme se kolem sebe, dívejme se, co máme kolem sebe za lidi.
Kam na takové úvahy chodím?
Na hory.
Opravdu.
Týden, který jsem vypadla z reality necelých 300 km daleko. Je to jen sedm dní, ale i taková chvilka stačí. Člověk se zamyslí nad tím, co se kolem něj vlastně děje. A když má štěstí jako já, zamýšlí se mezi nejlepšími lidmi. A že jich není málo. Skoro stovka.
A já je mám moc ráda! 💗 #učitelkynatripu
S tak skvělými lidmi totiž zažijete ty nejlepší okamžiky, na které se pak vzpomíná celý život. Jeden týden uběhl, jako by to byly dny tři. Hned bych se vrátila, a zůstala zde další 3 týdny. Ale jen v případě, že bych se mohla vracet s nimi.
V životě totiž přichází situace, kdy se potřebujeme o někoho opřít, někomu se svěřit, s někým se zasmát nebo dělat absolutní blbosti. Někdy se dokonce někomu potřebujeme vyplakat na rameno nebo obejmout tak silně, až vám budou praskat žebra. To jsou všechno ONI! A kdyby jen to. Oni jsou ještě mnohem víc. Je to nejlepší skvadra lidí. A říkají si spolužáci.
Jeden týden, nesčetně zážitků a k tomu ti lidi, kteří vám to budou připomínat jen tím, že se s nimi potkáte.
Dochází mi slova, protože to všechno se musí zažít.
A kdo nezažije, nepochopí!

Komentáře

Oblíbené příspěvky