Severní Čechy - Den třetí

Sobotní ráno bylo ve znamení věty - hlavně se vyspi. Po jedenácti hodinách spánku bych měla být řádně odpočinutá. A taky že jsem byla.
V tento den byl v plánu příjezd Zůziných rodičů. Úžasní lidi!!!
Se Zůzou jsme se domluvily, že sobota bude spíše relaxační, protože v neděli byl plánovaný výšlap na Ještěd. Na to jsem potřebovala opravdu nabrat síly po předchozích dvou dnech, kdy jsme ušly celkem asi 22 km.
Přemýšlely jsme, co tedy budeme dělat. Vzhledem k relativně pěknému počasí jsme se rozhodly že navštívíme Skalní hrad ve Sloupu v Čechách. V momentě, kdy se ke mě dostala informace, že se zde natáčela pohádka S čerty nejsou žerty zaplavila mě vlna nadšení a oči mi zazářily jako malému dítěti. To prostě musím vidět!! Nevím proč jsem z těchto míst tak unešená, ale je to prostě tak. Jsem jiná!
Chápete to? Já se byla podívat na schody, který znám jen z pohádky...!!! Jo, občas jsem normální. A občas prostě ne.
Další v pořadí bylo lesní divadlo. No viděli jste to někdy? Pódium, hlediště, dokonce jakési kulisy. A to všechno uprostřed lesa!
Se Zůzou jsme si nemohly odpustit již dobře známou balkonovou scénu z Romea a Julie. Podotýkám, že jsem byla Romeo a myslím, že se mi tu Julču podařilo fakt sbalit! Byla to sice docela improvizace, ale kolemjdoucí nás ocenili potleskem. Vždy jsem ráda bavila náhodné kolemjdoucí!
Naše cesta tady ovšem nekončila. Když už jsme byly u těch pohádek, rozhodly jsme se pokračovat na čedičové varhany. A pohádka? Pyšná princezna přece. Samozřejmě, že i na ni jsem si zahrála. Věřte nebo ne, ale prolezly jsme je všemi směry. Opět úchvatný zážitek!
A protože to byl relaxační den, rozhodli jsme se všichni, že by pro dnešek stačilo.
Nestačilo.
Čekala nás ještě ta nejtěžší práce z celého dne. Sedmička! :D Udělali jsme si pohodový večer s rodiči a nakonec jsme usoudili, že Ještěd se v neděli konat nebude, a to skrze mou cestu domů. Hold bysme potřebovali, aby měl den více hodin.

Komentáře

Oblíbené příspěvky