Jaro jako ve filmu

Jaro! Jo, asi je tady. Sluníčko, teploučko, no ideál, jak nikdy. Sem tam nějaký ten větřík, ale ten mě nijak nerozhodí.
Člověk jen vyjde z domu a má pocit, že se potřebuje smát. Jo, i takový věci dokáže trošku sluníčka. Situace, kdy si člověk jen tak brouzdá ulicemi se naskytne málokdy, ale i taková může nastat. V Brně by si člověk řekl, že taková krása ani nenastane.
To si pište, že pro mě je vrchol krásy to, když se procházím prosluněnými ulicemi, ač plnými paneláků, nicméně to, jak sluníčko prosvítne různými koutky, je ono kouzlo.
Avšak když se tak člověk kochá, trochu se cítí jak z takových těch amerických filmečků, kde nějaká slečna rozhazuje cukrbliky na všechny světové strany. Sem tam foukne nějaký ten vánek, načechrává jí to dokonalé lokýnky na nádherných pěstěných vlasech, které se pak vrátí do původní polohy. Chodící dokonalost, což?
Tak si představte, že se člověk cítí třeba jako Carrie Bradshawová ze Sexu ve městě a prochází se po městě. Na 50 metrech chůze jsem schopná rozdat asi milion úsměvů. A samozřejmě takových těch zpomalených pohledů, kdy se zvedají ty "přirozeně ultradlouhé řasy", kterými dokonce uděláte průvan jak když projede rychlík.
Najednou ucítím že se zvedá mírný větřík. Řekla jsem větřík? Myslela jsem spíš tornádo. Být krásná a okouzlující za každých okolností? Jasně! Zvlášť s rozpuštěnými vlasy, že. Takže ten mírný větříček se opře do vašich zad. To, že ty vlasy byly někdy učesané, můžete tvrdit komukoliv, ale nikdo vám to prostě věřit nebude.
Proč? Protože právě vypadáte jako čarodějnice, která proletěla nějakým lesem. Jo, ty dokonalé vlasy se na své místo nevrátí. Všichni vidí, že vaše konečky jsou zralé tak na zásah čítající minimálně 20 cm, pokud chcete vypadat líp, než jako když dostanete ránu elektrikou.
To, že ty dokonalé linky, které jsem si malovala asi půl hodiny na třicet pokusů už taky neexistují, radši nezmiňuji. Vítr mi totiž do očí přinesl něco, čemu se říká prach a automaticky mi to vehnalo slzy do očí.
Takže právě vás zdraví čarodějnice, která vypadá, že se teď, ve 12 hodin, vrací z nějaké úchvatně úžasné pařby.
Amígos!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky