Jsem jaká jsem!

Člověk by se fakt divil, kde mě ty náměty na články napadají. Asi teď přemýšlíte, kde jsem asi seděla, když jsem tento článek psala. Zklamu vás. Není to žádná senzace. Seděla jsem v obyčejné knihovně, zrovna když jsem čekala na zkoušku. V takový moment je opravdu nejlepší vzít do ruky pero a dát učení stranou, že. No moc asi ne, ale to neřešme.
Nicméně jsem přemýšlela, co na mém blogu vlastně najdete. Články a jakýsi malý a neurčitý popis mé osoby. Na můj vkus je tam málo informací právě o mě, a tak mě napadlo, že bych vám svou osobnost mohla nějak přiblížit v jednom článku.
Takže JÁ. 158,5 cm vysoká. Hmmm nebo spíš malá? Dejme tomu, akorát. Míry 90 60 90 bych splňovala, když si k nim něco přičteme nebo odečteme. Takže bych řekla, taky ideální. Když mě potkáte na ulici, ani si mě nevšimnete, pokud nemám zrovna záchvat smíchu. To byste si mě všimli i kdybych byla 150 metrů daleko. Co tím chci říct? Můj smích je specifický a opravdu hlasitý. Celkově jsem prostě taková nijaká.
Kecám! Jsem obyč holka. která si ze všeho a všech potřebuje dělat legraci. Je to můj životní úděl! Já bych se jinak nudila. A vy, moji milí čtenáři, vlastně taky, protože byste neměli co číst.
Proč jsem se nazvala obyč holkou? No, nejsem zrovna typ holky, která má na každé ruce Pandoru ani "ajfouna". Nezlobte se na mě, ale nakousnutý jablko, který někdo nedojedl nechci.
Řekla bych, že mi do normálu chybí ještě mnoho aktuálních věcí, ale asi se bez nich obejdu. Za rok bych už zase tak moc "in" nebyla.
Když se na to tak podívám, vlastně nejsem vůbec obyč holka. Jsem originál. Jsem jaká jsem. A horší už to nebude. Čekali jste, že napíšu lepší to nebude? To klidně může být! Jsem prostě taková. Jiná nebudu.

A abych o sobě nepsala jen sama, (a taky proto, že mě to zajímalo) zeptala jsem se pár lidí, jak by mě definovali či charakterizovali. Podmínkou bylo buď pár slov nebo krátká věta. A tady máme výsledek.

I. Šikovná a milá.
II. Pozitivní tornádo
III. Pohodář.
IV. Kroj, víno, tvořivost, snaha, trpělivost.

PS: všem dotazovaným děkuji!!

Komentáře

Oblíbené příspěvky